Bizə yazın
Bütün məqalələr /

Mənə bilet gəlməyib

Marşrut qəbzi (bilet) ilə məktubu satıcı, rezervasiya zamanı göstərdiyiniz elektron poçt ünvanına alışdan sonra üç saat ərzində göndərir.

Əgər poçtunuzda məktub yoxdursa, elektron poçt qutunuzda «Spam» qovluğunu yoxlayın — çox vaxt itmiş məktublar məhz orada olur.

«Spam»-da yoxdur

Əgər «Spam» qovluğunda heç nə yoxdursa və alışdan üç saat keçibsə, ola bilsin ki, poçt ünvanında səhv var. Bileti almaq üçün onu aldığınız satıcıya yazın və ya zəng edin. O, bileti düzgün elektron poçt ünvanınıza göndərəcək.

Bilet satıcısı ilə necə əlaqə saxlamaq olar
Əlaqə məlumatlarını görmək üçün aviaşirkətin və ya agentliyin adını daxil edin

Satıcı yadımda deyil

  1. İnternet bankdan əməliyyat haqqında çıxarışı və ya pulun çıxılması barədə SMS-i yoxlayın — orada bileti bron etdiyiniz satıcının adı var.
  2. Satıcının əlaqə məlumatlarını tapın və onunla əlaqə saxlayın.
  3. Adınızı, soyadınızı, səyahət tarixlərini və istiqaməti bildirin.
  4. Satıcı sizin bronunuzu tapacaq və marşrut qəbzini düzgün elektron poçt ünvanınıza göndərəcək.
Bilet satıcısı ilə necə əlaqə saxlamaq olar
Əlaqə məlumatlarını görmək üçün aviaşirkətin və ya agentliyin adını daxil edin

Əgər sizə bizim köməyimiz lazımdırsa, «Əlaqə məlumatı» bölməsində aşağıda qeyd olunan əlaqə məlumatları vasitəsilə bizə yazın. Mesajda vəziyyəti təsvir edin, bilet üçün pul çıxılması haqqında SMS-in və ya bankdan əməliyyat çıxarışının ekran görüntüsünü əlavə edin. Biz problemi həll etməyə kömək edəcəyik.

Məqaləmiz sizə kömək etdimi?
Əlaqə məlumatı
Dəstəklə əlaqə saxlamaq üçün profilə daxil olun