Bizə yazın
Bütün məqalələr /

Mənə bilet göndərilmədi

Satıcı bileti alış zamanı qeyd etdiyiniz e-mail ünvanına ödənişdən sonra 3 saat ərzində göndərir.
Məktubu görmürsünüzsə, poçt qutunuzdakı “Spam” qovluğunu yoxlayın - məktublar bəzən orada olur.

“Spam”- da yoxdur

“Spam” boşdursa və alışdan 3 saat keçibsə, bunun səbəbi alış zamanı e-mail ünvanınızı səhv qeyd etməyiniz ola bilər. Bunu düzəltmək üçün sifariş etdiyiniz satıcıya müraciət edin. Onlar bileti düzgün poçta göndərəcək.
Bilet satıcısı ilə necə əlaqə saxlamaq olar
Əlaqə məlumatlarını görmək üçün aviaşirkətin və ya agentliyin adını daxil edin

Satıcını xatırlamıram

  1. Internet bankından və ya SMS-dən əməliyyat barədə məlumat yoxlayın - orada bron etdiyiniz biletin satıcısının adı göstərilib.
  2. Onun kontaktlarını tapın və əlaqə saxlayın.
  3. Ad və soyad, səyahət tarixləri və istiqamətləri bildirin.
  4. Operator sifarişinizi tapacaq və bileti düzgün poçta göndərəcək.
Bilet satıcısı ilə necə əlaqə saxlamaq olar
Əlaqə məlumatlarını görmək üçün aviaşirkətin və ya agentliyin adını daxil edin
Əgər köməyə ehtiyacınız varsa, səhifənin altındakı rəy formasında vəziyyəti təsvir edin, biletin alışı haqqında bank əməliyyatı çıxarışı və ya SMS-in ekran görüntüsünü əlavə edin. Biz sizə bununla kömək edə bilərik.
Məqaləmiz sizə kömək etdimi?
Əlaqə məlumatı
Dəstəklə əlaqə saxlamaq üçün profilə daxil olun