Bəzi aviaşirkətlər sərnişinin məlumatlarında üç hərf səhvinə qədər icazə verir. Əgər səhv etmisinizsə və məlumatları düzəltmək istəyirsinizsə, biletdə göstərilən aviaşirkət və ya satıcı ilə əlaqə saxlayın.
Səhvi çox vaxt aviaşirkətin saytında şəxsi kabinet və ya çağrı mərkəzi vasitəsilə özünüz düzəldə bilərsiniz. Bəzi hallarda sizdən əlavə ödəniş tələb oluna bilər — məbləğ düzəlişlərin sayından asılıdır. Bütün şərtləri çağrı mərkəzi operatorundan və ya şirkətin saytında dəqiqləşdirə bilərsiniz.
Məlumatları biletin satıcısı vasitəsilə dəyişə bilərsiniz — o, aviaşirkətin tariflərinə əsasən ödəniş haqqında məlumatı sizə bildirəcək. Satıcı düzəlişlər üçün əlavə komissiya tələb edə bilər.
Əgər sizə kömək lazımdırsa, «Əlaqə məlumatı» bölməsində göstərilən əlaqə məlumatları vasitəsilə bizə yazın. Mesajda vəziyyəti təsvir edin, biletinizi əlavə edin və sorğunu göndərin. Bilet, ödəmədən sonra üç saat ərzində rezervasiya zamanı göstərdiyiniz elektron poçt ünvanınıza göndərilməlidir.