Bizə yazın
Bütün məqalələr /

Bron zamanı səhv qeyd edilən məlumatı necə düzəltmək olar

Bəzi aviaşirkətlər sərnişinin məlumatlarında üç hərf səhvinə qədər icazə verir. Əgər səhv etmisinizsə və məlumatları düzəltmək istəyirsinizsə, biletdə göstərilən aviaşirkət və ya satıcı ilə əlaqə saxlayın.

Səhvi çox vaxt aviaşirkətin saytında şəxsi kabinet və ya çağrı mərkəzi vasitəsilə özünüz düzəldə bilərsiniz. Bəzi hallarda sizdən əlavə ödəniş tələb oluna bilər — məbləğ düzəlişlərin sayından asılıdır. Bütün şərtləri çağrı mərkəzi operatorundan və ya şirkətin saytında dəqiqləşdirə bilərsiniz.

Məlumatları biletin satıcısı vasitəsilə dəyişə bilərsiniz — o, aviaşirkətin tariflərinə əsasən ödəniş haqqında məlumatı sizə bildirəcək. Satıcı düzəlişlər üçün əlavə komissiya tələb edə bilər.

Bilet satıcısı ilə necə əlaqə saxlamaq olar
Əlaqə məlumatlarını görmək üçün aviaşirkətin və ya agentliyin adını daxil edin

Əgər sizə kömək lazımdırsa, «Əlaqə məlumatı» bölməsində göstərilən əlaqə məlumatları vasitəsilə bizə yazın. Mesajda vəziyyəti təsvir edin, biletinizi əlavə edin və sorğunu göndərin. Bilet, ödəmədən sonra üç saat ərzində rezervasiya zamanı göstərdiyiniz elektron poçt ünvanınıza göndərilməlidir.

Məqaləmiz sizə kömək etdimi?
Əlaqə məlumatı
Dəstəklə əlaqə saxlamaq üçün profilə daxil olun