Bizə yazın
Bütün məqalələr /

Bileti qaytarmaq/dəyişdirmək istəyirəm. Bunu necə edim?

Bileti qaytarma və ya dəyişdirmə imkanı tarifdən və aviaşirkətin qaydalarından asılıdır. Bəzən pulu tam şəkildə geri qaytarmaq və ya bileti əlavə ödəniş etmədən dəyişmək mümkündür, bəzən isə qaytarma və ya dəyişdirmə üçün agentliyə komissiya ödəmək lazım olur. Bəzi tariflərin qaydaları əlavə ödənişlə geri qaytarma və ya dəyişdirməyə imkan verir, digərləri isə ümumiyyətlə belə xidmətlər təqdim etmir.

Əgər reysiniz ləğv edilibsə, satıcı ilə əlaqə saxlayın və geri qaytarma şərtlərini öyrənin. Sizə pulu geri qaytaracaqlar və ya bileti dəyişdirməyi təklif edəcəklər: əgər bileti aviaşirkətdən almısınızsa, əlavə ödəniş olmadan, agentlikdən almısınızsa, xidmət haqqı çıxılması şərtilə.

Əgər reysə gecikmisinizsə

Əgər reysə çatmayacağınız dəqiqdirsə, aviaşirkətlə əlaqə saxlayın və uçmayacağınızı bildirin. Bu, xüsusilə marşrutda transferlər və vahid rezervasiya varsa vacibdir, yəni marşrutun bütün segmentləri birlikdə bron olunubsa. Belə olan halda, ilk reysə geciksəniz və aviaşirkətə xəbər verməsəniz, sizin üçün "gəlmədi" qeydi aparılacaq və bütün marşrut ləğv ediləcək.

Əgər hava limanındasınızsa, aviaşirkət əməkdaşlarına yaxınlaşın, gecikdiyinizi bildirin və sizin vəziyyətinizdə nə etmək mümkün olduğunu soruşun. Bəzi daşıyıcılar, yer olduğu halda, növbəti reyslə uçmağı təklif edə bilərlər.

Aviaşirkətlər adətən xüsusi səbəb olmadan reysə gecikməni bileti dəyişdirmək və ya geri qaytarmaq üçün əsas hesab etmirlər, lakin bu, konkret daşıyıcının qaydalarından və biletinizin tarifindən asılıdır.

Xəstələnmisiniz və uça bilməyəcəksiniz

Əksər hallarda xəstəlik bileti geri qaytarmaq və ya dəyişdirmək üçün əsas sayılmır. Uçuş tarixlərini dəyişdirmək və ya geri qaytarmaq yalnız tarif qaydaları bunu nəzərdə tutursa mümkündür. Tarifin təsvirini marşrut qəbzində (biletdə) görə bilərsiniz, əlavə dəqiqləşdirmələr üçün satıcıya müraciət edə bilərsiniz.

Bilet satıcısı ilə necə əlaqə saxlamaq olar
Əlaqə məlumatlarını görmək üçün aviaşirkətin və ya agentliyin adını daxil edin

Əgər sizə bizim köməyimiz lazımdırsa, «Əlaqə məlumatı» bölməsində qeyd olunmuş əlaqə məlumatlarından istifadə edərək bizə yazın. Mesajda biletinizi əlavə edin və sorğunuzu göndərin. Bilet, ödənişdən sonra 3 saat ərzində, rezervasiya zamanı göstərdiyiniz elektron poçt ünvanınıza göndərilməlidir.

Məqaləmiz sizə kömək etdimi?
Əlaqə məlumatı
Dəstəklə əlaqə saxlamaq üçün profilə daxil olun